czwartek, 11 sierpnia 2011

W kolorach tęczy

Zabijcie mnie, wiem, że jest lato, urlopy i tak dalej, ale ja lubię, kiedy pada... Oczywiście nie przeszkadza mi to życzyć Wam wszystkim udanej pogody podczas wakacji :) I bez przesady, nie wyobrażam sobie tygodni i miesięcy dżdżu. Nie chodzi też o jakieś kataklizmy i inne nieszczęścia, ale lubię, kiedy na dworze chlupie... a ja nie muszę nigdzie iść :) Kocyk, ciepła herbatka w dużym kubasku, tabliczka mlecznej czekolady - to jest to!

Poza tym czasem po deszczu pojawia się tęcza :) U mnie z czarno-burzowym akcentem:



Ponieważ przez kilka dni się nie odezwę, życzę Wam udanego, dłuższego weekendu - pogoda ma być podobno wyśmienita :)

13 komentarzy:

  1. A ja czasem też lubię, kiedy pada :DDD bo ja wtedy uwielbiam spać! aaaa! Miłego weekendu (i słonecznego!) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Jeśli chodzi o pogodę, to ja również nie lubię upałów. Lubię jesień, lubię wiosnę, lubię kiedy pada, lubię spokojne wieczory z herbatą i książką czy robótką :) Ale czekolada koniecznie gorzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu Asia pięknie wymajstrowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiula - świetne te tęcze!
    I jak nie muszę nigdzie iść (a dziewczyny dają żyć) to też lubię kocyk, kubasek, czekoladę... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Asieńko u mnie pogoda pod psem, jak nie pada, to akurat zbiera się na deszcz i tak w kółko...
    Wiem też dlaczego TY masz taki świetny humor, w końcu, wszystkiemu winne Twoje tęcze. Mi też by od razu pojaśniał świat :)
    Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że jest nas więcej :) Ja uwielbiam deszcz za oknem, moja ulubiona pora roku to jesień. Wkurzam się tylko latem, kiedy pada, bo Starszaczka musi w domu siedzieć i wymaga mojej aktywności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no ja w lato lubię lato, może nie przesadnie upalne ale jednak lato, letnie ;) A jak jesień to tylko złota, ech rozmarzyłam się...kolce piękne z chęcią bym takie włożyła, pozdrawiam :)

    P.S. Za pozwoleniem (mam nadzieję), umieszczam twój blog do odwiedzanych na mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miejmy nadzieję, w moich rejonach nie zapowiadają aż takiej rewelacji :) Komplet prześliczny...

    OdpowiedzUsuń
  9. biżuteria na skraju tęczy... Dziękuję za udział w candy życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. oj z tą wyśmienitością pogody chyba znów się nie udało. u nas zaczęło się od ulewy.

    dobrze, że Twoja tęcza poprawia mi nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komplet jest po prostu piękny! Jeśli uda mi się u Ciebie wygrać candy na pewno taka tęcza będzie moim życzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń