piątek, 30 marca 2012

Jeszcze ciepłe

Trudno mi ostatnio wykrzesać trochę entuzjazmu dla robótek i dopiero zaglądając tutaj widzę, że minęły prawie 2 tygodnie od mojego ostatniego posta. To źle, bardzo źleee. Ale cóż zrobić, kiedy nie ma się nic ciekawego do pokazania :)
Dziś natomiast powędrowała na pocztę przesyłka z zawartością taką:

Naszyjnik w znanej już kolorystyce
Pierwsze jajka w tym sezonie

Moja Rodzicielka poprosiła o wielkanocną girlandę złożoną z filcowych kurczaków i pisanek, także właśnie to będzie na tapecie w przyszłym tygodniu.

Pozdrawiam Was i życzę udanego łikendu!

18 komentarzy:

  1. Jakie kolorowe i śliczniutkie pisanki:)Oj i ja muszę zabrać się za kuleczki:) Tylko ten brak czasu ehhhhhh.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no a ja właśnie zaglądam, zaglądam i nic. dobrze, że się w końcu zawstydziłaś i jesteś :) cudne to wszystko, a Twoje pisaneczki zawsze wywołują u mnie uśmiech od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie te jajca czaderskie! pamiętam,że już w tamtym roku wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowość jaj rozbraja! fantastycznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie brak czasu;( naszyjnik śliczny, pisanki mega kolorowe, rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się zestawienia kolorystyczne - i to spokojne przełamane żywym różem w naszyjniku, i to soczyste i energetyczne w jajkach :) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jaja! :))
    A zastój nie tylko u ciebie....jakies wiosenne przesilenie czy coś :) Ale po świetach zapał wróci ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. :-) jak na pierwsze jajka w tym sezonie, to przepiekne!! takie kolorowe, tryskajace wiosenna energia:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik jak zwykle fajny a jaja super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny naszyjnik :D podoba mi się ta kolorystyka :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Energetyczne jaja!
    Fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  12. girlanda złożona z filcowych kurczaków i pisanek hmmmm już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach kolorki - uwielbiam na nie patrzeć! Jajka są cudne, ja chyba też zaraz zabiorę się za pisanki, żeby sobie humor poprawić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisanki na patyku są świetne - bajecznie kolorowe, po prostu wiosenne. Tak to czasami bywa, że jakoś nie ma natchnienia, weny...ale to na pewno przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korale są świetne. Po prostu świetne :)
    A pisanki - sama wiosna i czysty optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kolory :) piękna wiosna, choć teraz to już lato :)

    OdpowiedzUsuń