wtorek, 6 września 2016

Własna firma

Jednym z powodów mojej ostatniej nieobecności było założenie własnej firmy. Nie porzuciłam przy tym pracy "na etacie", więc moje dni wypełnione są po brzegi. Pierwsza rzecz po obiedzie to realizacja zamówień, blogowanie i fejsbuki schodzą na dalszy plan.
Koleżanki-rękodzielniczki, rozważałyście kiedyś taki krok?

***

A co robię w ramach swojej firmy? Ostatnio tworzę głównie metryczki dla dzieci z okazji narodzin czy chrzcin. Wszystkie do obejrzenia w moim sklepiku




8 komentarzy:

  1. Asiu trzymam kciuki! Powodzenia :-)
    No i brawo za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odwagi życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia, metryczki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zycze powodzenia, metryczki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozważaliśmy? Asiu mam od miesiąca i drżę jak osika. Brawo ty!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za powodzenie !!! Do odważnych świat należy !!!
    Jeśli chodzi o mnie, miałam już kilka własnych firm i uważam to za najlepsze podjęte przeze mnie decyzje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na dwa etaty? Podziwiam - pracowita z Ciebie dziewczyna. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń