piątek, 13 maja 2011

Do kompletu


W zeszłym miesiącu zrobiłam na zamówienie takie oto kolczyki:



A potem nowa właścicielka poprosiła także o naszyjnik do kompletu:

 

To tyle, w tym temacie nie wymyślę nic mądrego :)

Dziękuję za komentarze pod postem o wypranej broszce. Przez chwilę pomyślałam, że chyba mi się śniły, bo jakimś cudem zniknęły (!). Mam nadzieję, że wrócą :/ W każdym razie ja nic nie nabroiłam, nie wcisnęłam,  nie cenzurowałam :) Chyba jakaś awaria..

Pozdrawiam Was i życzę udanego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Nie wrócą - Blogger miał awarie i pozżerał :/
    A komplet śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się awarią, mi usunęło całe candy:)
    Tak przy okazji, serdecznie Cię na nie zapraszam!
    PS. Piękny komplecik, podobają mi się te uspokajające barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo, pożarło Ci candy! Blogger ma poczucie humoru :) Już zajrzałam na forum, po awarii wpisy i komentarze powinny wrócić. A na filcaki zaraz idę się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się - mnie blogger zeżarł posta, ale sprawdziłam przed chwilą i już wypluł ;) Więc i u Ciebie powinno być dobrze.
    A komplecik bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolorystycznie!:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajny komplecik! Jak wszystkie Twoje filcowe biżutki. Fajne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez zjadło posty z dwóch dni, ale oddało ...tylko komentarze nie wróciły.
    Komplecik uroczy :)) jak wszystkie Twoje prace.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/2011/05/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń