poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wygrałam!

Jestem w szoku, wygrałam candy u Wiśni! Jak dotąd nie miałam szczęścia, więc jest to moje pierwsze udane losowanie! Jupi! Cieszę się tym bardziej, że uwielbiam wszelkie papierowe przydasie, chociaż wobec kartek, LOsów czy albumów tych z Was, które scrapami się zajmują, czuję pewien niedowład połączony z bezsilnym "jak one to robią?" Może będzie mi więc dane chociaż podotykać narzędzia takiej pracy :)

Aby post nie był tylko "triumfujący", pokażę kolczyki, mające być kompletem do broszki, której kolorystykę i kształt pewnie już znacie. Małe i dość krótkie, ale kolorami pasują :)



Ściskam Was mocno w ten poniedziałkowy wieczór :)

12 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Idę oglądać piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) A komplet jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Asiu, cieszę się że szczęście się do Ciebie uśmiechnęło - gratulacje :)
    A kolczysie są superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie a komplet śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    A komplecik super! Bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to może teraz ja coś wygram, skoro nawet Tobie się udało? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! ;) Ja też jeszcze nic nie wygrałam, a może już niedługo coś wygram, kto wie? A kolczyki i brocha super, kolorystyka wspaniała.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń