środa, 31 lipca 2013

Niespodzianka czyli wyzwanie #4!

Już po raz czwarty zapraszam Was na moje wyzwanie! Od ostatniego minęło już trochę czasu, ale mam nadzieję, że i tym razem chętnie się przyłączycie. Temat - arcyprosty! Zachęcam Was do pokazania techniki, w której najlepiej się czujecie. Zaprezentujcie swoją specjalność, jak to się mówi w kulinarnym świecie "spécialité de la maison". Może być to każda dziedzina rękodzieła, coś, co pochłania Was bez reszty, w czym czujecie się najpewniej, co najlepiej Wam wychodzi. Prawda, że łatwe?

Tak jak poprzednio poproszę Was o pomoc w wybraniu zwycięskiego projektu, głosować będzie można na trzy różne prace.

Zasady bez zmian:
1. stwórz nową (albo pokaż dotąd niepublikowaną) pracę zgodną z tematem wyzwania
2. umieść jej zdjęcie na swoim blogu i zalinkuj do tej notki. Banerek niech znajdzie się w pasku bocznym Waszego bloga
3. wróć tutaj i dodaj swoją pracę za pomocą inlinkza. Masz na to czas do 21 sierpnia. Tym razem można dodać tylko jedną pracę, więc dobrze się zastanówcie i wybierzcie coś naprawdę super :)
4. dzień później, 22 sierpnia, rozpocznie się tygodniowe głosowanie. Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń pojawi się w tym miejscu narzędzie do głosowania. Każdy może oddać trzy głosy na trzy różne prace, tradycyjnie nie głosujemy na własne wytwory :)
5. Będzie nagroda! Tradycyjnie filcowa, bo to moja specjalność :) Tym razem z zestawu przeróżnych filcaków, które widoczne są poniżej, zwyciężczyni/zwycięzca będzie mógł wybrać 2 rzeczy.

Kalendarz wyzwania wygląda następująco:
31 lipca - 21 sierpnia - dodajemy prace
22-28 sierpnia - trwa głosowanie
29 sierpnia - wyniki wyzwania

Banerek do zamieszczenia na blogu:

Wybierać będziecie z tego oto zestawu filcowej biżuterii, a myślę, że jeszcze coś dorzucę:

P.S. Bardzo proszę o przestrzeganie warunków - praca ma być niepublikowana przed 31 lipca 2013 r., a banerek wyzwania musi znaleźć się w pasku bocznym Waszego bloga. Dziękuję!
  
Wyniki wyzwania:

 

52 komentarze:

  1. no to trzeba coś wymyślić...;p

    OdpowiedzUsuń
  2. super !! już myślę nad moim projektem

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, obym nie zapomniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My się bawimy. Dzisiejszy post będzie odpowiedzią na Twoje wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ! Muszę coś pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł na wyzwanie! Przylączam się , choć u mnie to będzie po prostu scrap bo w tym się naljepiej czuję:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyzwanie ! Na pewno się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł będę wpadać częściej.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz dodane:) Latwe wyzwanie, bo kazdy moze zrobic to co lubi:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuper :) Musze tylko zaczekac ,az paczuszka dojedzie na miejsce i pokaze moja prace ,ktora z mila checia przylacze do zabawy u Ciebie :) Jeszcze tylko musze sie dowiedziec jak wkleic moja prace u Ciebie :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te kolczyki liście są suuuper! postaram sie wziaść udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja zgłaszam moją pracę: http://hobbymama.blox.pl/2013/08/Najnowszy-sutasz.html Jeszcze tylko dodać zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł! I ja wezmę w nim udział!

    OdpowiedzUsuń
  14. wbiłam pod (mam nadzieję) szczęśliwą siódemkę =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że i mi uda się coś zrobić :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam, bo ostatnio coś zrobiłam. :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. ha udało mi się, zrobiłam i umieściłam :) ale fajnie nigdy jeszcze w niczym nie startowałam :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja dopiero 19 sierpnia bede miala dostep do swoich sznureczkow:( wiec tym razem tylko poogladam i popodziwiam prace innych:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam swoją pracę, czyli mój obraz pt. "I can't live without art" :) To moje pole do popisu, czyli malowanie :) Dziedzina, w której czuję się swobodnie ;) Mam nadzieję, że uda się coś upolować z tych cudeniek ;) Trzymam kciuki i życzę powodzenia sobie i reszcie uczestników :) Pozdrawiam - Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja dołączam z moim ulubionym wyplataniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnoscia zglaszam moja prace do zabawy :) :
    http://aguska31.blogspot.de/2013/08/nowy-kroliczek-u-mnie-wyzwanie-u-asi.html
    Chociaz raz zdazylam na czas :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem! Zdążyłam! Udało się :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy można zgłosić pracę, jaką się już wykonywało kilkakrotnie - ten sam wzór/ projekt, ale ta konkretnie została dopiero co wykonana, więc jest nowa ?

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się dopisuję do zacnego grona widzę, że będzie nas baardzooo dużo!
    Temat wyzwania fajny i nagrody oczywiście!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo nas, ale zaryzykowałam i też się zgłosiłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na moje rozdanie :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/2013/08/17/giveaway-rozdanie-2/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz Asia jestem u Ciebie. Wyzwanie bardzo mi się podoba . DOpisałam się ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajęło mi to trochę czasu, ale wreszcie wrzucam swoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zgapilam sie :P zaglosuje za to napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodobało mi się Twoje wyzwanie. Może zdążę spełnić wymogi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prace. Zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie piękne, zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Głosy oddane, ale nie było łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam swoich faworytów - i po głosach widzę, że są to nie tylko moi faworyci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziewczyny się na prawdę wykazały :) Trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda,że widać ilość głosów po oddaniu trzech, nie będzie niespodzianki kto wygra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu,
      dziękuję za info - ja jeszcze nie głosowałam i nie wiedziałam, że widać ilość głosów. Już zmieniłam domyślne ustawienia inlinkza, mam nadzieję, że teraz będzie ok :)

      Usuń
    2. Myślałam, że tylko raz można zagłosować (w sensie oddać 3 głosy), ale po ponownym wejściu na Twojego bloga okazuje się, że za każdym razem jedna osoba może znów oddać 3 głosy. Nie wiem, czy sprawiedliwe to, bo jedna osoba może podbijać wyniki.

      Usuń
    3. Kasiu o tym problemie wiem (zastanawiałam się nad tym już przy poprzednich wyzwaniach), ale niestety nie jestem w stanie nic zrobić. Nie mam możliwości rozwiązania tej kwestii za pomocą ustawień Inlinkza i mogę liczyć jedynie na uczciwość osób, które głosują (w warunkach piszę o tym, że każdy ma 3 głosy i nie głosujemy na własne prace - ale tak naprawdę nie jestem w stanie tego sprawdzić).
      Inlinkz uniemożliwia głosowanie więcej niż raz z jednego adresu IP. Sytuacja wygląda tak, że w momencie, kiedy Twój operator przy każdym połączeniu z internetem nadaje Ci nowe IP (zmienne IP), Inlinkz widzi Cię jako jeszcze niegłosującą. Z tego co wiem tak jest np. w Neostradzie. Ja z kolei nie mam zmiennego IP i głosować mogę tylko raz - przy ponownym łączeniu z internetem Inlinkz nadal widzi mnie jako osobę, która już głosowała.
      Nie jest to sprawiedliwe, ale niestety musimy liczyć na uczciwość i głosujących, i tych, którzy dodali prace i głosują, bo tego technicznego szczegółu nie da się przeskoczyć...

      Usuń
    4. o kurde,właśnie zauważyłam,że mogę znowu głosować,choć już to dziś zrobiłam. myślałam,że można głosować raz na dobę z jednego konta google,a nie że zależy to od IP :// no cóż, przynajmniej na swoją pracę nie można głosować (can't vote own) :))

      Usuń
    5. O, widzisz, kolejna nowa dla mnie informacja - jako że nie dodaję własnych prac to nigdy nie wiedziałam, czy jest możliwość faktycznego głosowania na własną pracę, czy nie :) Teraz już przynajmniej wiem :) A z IP niestety nie jestem w stanie nic zrobić :/

      Usuń
    6. Ja już zagłosowałam, choć - przyznam - trudny był wybór. Mam nadzieję, że głosujący naprawdę podejdą do tego jak do zabawy i nie będą podbijać głosów... Dla mnie takie zachowanie jest bardzo dziecinne...

      Usuń
    7. Kurczę, a ja jestem poza domem - inne IP i wczoraj zagłosowałam, a dziś nie mam już możliwości - są tylko nazwy blogów i nic więcej :-(
      Wiem też, że moja Koleżanka ma podobną sytuację.

      Usuń
    8. Olu, ale jeśli już raz zagłosowałaś, to wystarczy :)

      Usuń
    9. Chyba tak, bo wcześniej było widać, że moi faworyci mają dużo głosów ;-)

      Usuń
  37. A ja chcę podziękować wszystkim głosującym na moją pracę :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za świetną zabawę....

    OdpowiedzUsuń