środa, 7 września 2011

Wyniki candy

Ehh... Aż przykro mi się robi, kiedy pomyślę, że dla większości z Was to smutny post. Bo jednak nagrody były trzy, a chętnych prawie dwie setki...

Statystyka wygląda następująco - chęć udziału wyrażona została przez Was 195 razy. W tym jedna osoba wpisała się podwójnie, a jedna - niestety - po czasie. Do puli dołożyłam dodatkowy los dla Kamino (za rozwiązanie zagadki) i magdowa (losowanie spośród pierwszej setki obserwatorów).

Nie losowałam własnoręcznie, losowanie przeprowadziła Męska Ręka - organ zupełnie bezstronny. A co złego, to nie ja :) Losy wydrukowane na zrecyklingowanych kartkach, zamieszane, wyciągnięte... Ręka okazała się szczęśliwa dla...



Dziewczyny proszę o kontakt mejlowy pod adresem: filc.joanna.stepniak@wp.pl. Na wiadomość z informacją na temat rodzaju kompletu (wariant 1, 2 lub 3) i kolorystyki czekam do 15 września do północy. Potem będę niedostępna na bliżej nieokreślony czas - stąd taka bezwzględna prośba o kontakt. W razie braku odzewu wylosuję inne osoby.

Dziękuję Wam wszystkim za udział w tej rozdawajce. Ciężko obdarowywać tylko garstkę, więc pewnie niedługo znowu zorganizuję jakąś zabawę. Ściskam mocno!

24 komentarze:

  1. Oj smutno, smutno ;) Tak na serio, to dziewczynom gratuluję (i zazdroszczę), a Tobie Asiu dziękuję za zabawę i niecierpliwie czekam na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję wygrywającym! Tobie Asiu gratuluję talentu. Nie ukrywam, że chętnie wezmę udział w kolejnej zabawie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. chlip chlip :(
    choć moje nazwisko też pojawiło się w tym poście - napisałaś "Ciężko obdarowywać tylko -garstkę-" :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. ach jak mi smutno... trza czekac na nastepna :)
    gratuluje dziewczynom :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuuurczę, szkoda. Ale jestem trochę niesprawiedliwa, wygrałam candy już 7 razy, nie mam co narzekać :) Pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buu... Znowu mi się nie udało, a byłby taki ładny prezent urodzinowy na dziś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. smutno mi teraz, ale gratuluję dziewczynom!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I dla mnie los nie był łaskawy imieninowo... cóż, bywa.
    Serdecznie gratuluję szczęśliwym i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w Twoim candy!!!
    może kolejne będzie dla mnie szczęśliwsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buuu, teraz nic nie wygrałam ;( Ale gratuluje szczęściarzom! ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczyny :)), diękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ainuin1, Ataboh - najlepsze życzenia! Straszna szkoda, że Męska Ręka nie wylosowała dzisiaj właśnie Was :)

    I oczywiście każdej pozostałej z Was...

    Aśko - ahahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no yhym-yhym... gratuluję wygranym :)
    Asiu, dziękuję za zabawę - czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaaaa! O jakże się me oczy radują! Wielkie dzięki Męska ręko! :))) i Tobie Asiu za zabawę!!! Zaraz skrobię maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom! I wyglądam następnego rozdawnictwa;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Congratulations to the lucky winners and to you, my dear! So lovely candy! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech, szkoda, że pomimo dwóch losów Męska Ręka nie wybrała któregoś z nich.
    Gratulacje dla Zwyciężczyń.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje szczęściarom :) A co do losowania, to fakt, smuci tak samo obdarowującego...choć chyba zamierzenia zabawy są inne, takie życie...

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje;)))wylosowanki zapewne się cieszą;)) a ja dziękuje za miłe towarzystwo w kolejce;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i zazdroszczę!!:):) dzięki za fajną zabawę i za piękne cudeńka, które tworzysz:) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję dziewczyny za wszystkie komplementy pod adresem moich wytworów, rzeczywiście trudno obdarować tak mało osób, więc czuję wewnętrzny przymus zorganizowania kolejnej zabawy - zapewne niedługo :)

    OdpowiedzUsuń