piątek, 16 marca 2012

Ko ko ko - kolorowych świąt!

Do świąt jeszcze trochę i choć nie czuję jakiejś specjalnej ekscytacji, zabrałam się za kolejne kartki. A ponieważ wiosenno-wielkanocne motywy kojarzą mi się z łowicką wycinanką, to po prostu idę za ciosem. Zamiast kombinować, o wiele łatwiej wybrać myśl przewodnią i się jej trzymać. Moja myśl to minimalizm, ścinki i i motyw łowicki rzecz jasna. Recykling pełną gębą - bo wszystko pochodzi z ulotek reklamujących pewną sieć spożywczą sprzed dwóch lat. Wiem, jestem chomikiem. Ale kiedy zobaczyłam stosy ulotek z kogutkami na okładkach i łowickimi wzorkami w środku, czapnęłam ile wypadało (czyli jakieś 10 sztuk), a dziś żałuję, że tak mało :)


Zielone kropeczki farbką od Lejdi
Słabo widać, ale w chmurce KO! KO! KO! KOLOROWYCH ŚWIĄT! :)
Kartki fioletowe zgłaszam na wyzwanie w Digi-Scrap, a pomarańczowe do CraftFun.

Pozdrawiam Was serdecznie!

35 komentarzy:

  1. ale cudne! też chomikuję takie rzeczy i chyba się udam na poszukiwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Chomikowanie się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after contactset your friends!
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym zakosiła takie ulotki jakbym mogła:D Proste, ale przy motywach łowickich nie trzba nic więcej dodawać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie te wielkie koguty, boskie, boskie, boskie. też chcę takie ulotkiiii

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki powstaly:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. super !!! motyw łowicki, a do tego recykling, genialne, świetna robota Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne koguciki.Lubię taki wzór.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło, czemu ja nie trafiłam na takie ulotki! capnęłabym bezczelnie wszystkie :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i super wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. extra kartki, ja też jestem za sztuko-recyklingiem

    OdpowiedzUsuń
  12. O jacie! Świetne te kogutki! Brawo za pomysłowy recycling:)

    Twoje filcowe wytwory też bardzo mi się podobają, bardzo fajnie zestawiasz kolory :)

    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już niebawem!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne są te koguty!
    widzę,że się rozkręcasz w kartkowych wyzwaniach - super! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne koguty!!! :) a kartki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To są tak bliskie memu sercu motywy, że brak mi słów z RADOŚCI ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cuda!! kto by pomyslam, ze to z ulotki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, optymistyczne kartki! Wiosna aż bucha :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to dobrze być chomikiem ;P
    Powodzenia w wyzwaniach!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  19. Ło rany.....w łowickich kogucikach już jestem zakochana :)Super kartki!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne! ja wiedziałam, że łowickie w tym sezonie będzie hitem!! wiedziałam.... :)) oby nie tylko w tym sezonie, bo piekne kolory, pomysły, cud miód:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne kartki. proste, ale kolorowe i radosne :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany... Nie mogę się napatrzyć... Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich prac! Są przepiękne, prześliczne, przecudowne...

    OdpowiedzUsuń
  23. baaarrdzo lubie te nasze motywy łowickie! sa super dekoracyjne- i na Twoich kartkach wyglądaja extra!

    OdpowiedzUsuń
  24. baaarrdzo lubie te nasze motywy łowickie! sa super dekoracyjne- i na Twoich kartkach wyglądaja extra!

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie chciałam Cię chwalić za wycinanki;) Nie do poznania, że to ulotkowe. Wiwat polski folklor!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki kapitalne! Uwielbiam motyw ludowy, a łowicki chyba najbardziej. Też mnie ostatnio tknęło na ludowo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne kartki! Motyw łowicki świetnie wkomponowany.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne kartki! Pełen odlot;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kapitalne kartki, a ich recyklingowość jeszcze bardziej podwyższa ich wartość w moich oczach. Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  30. łaaaa... fantastyczne koguty!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne koguciska!!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;o)

    OdpowiedzUsuń