piątek, 1 marca 2013

Piątkowy wieczór...

...godzina 19, odkładam obowiązki na bok, zaparzyłam herbatę w największym kubku jaki mam w domu i zaraz zrobię to, na co nie miałam czasu przez cały tydzień! Ruszam na tour po Waszych blogach i zaglądam na moją czytelniczą listę. A wszystko przy Trójkowej liście :)

Dotarła też do mnie przemiła wiadomość. Ale od początku - w zeszłym tygodniu, w środku remontowego zamieszania, zostałam poproszona o wykonanie wielkanocnych, filcowych ozdób. Kiedy pisanki i kurczaki dotarły do Adresatki, okazało się, że zostaną one wykorzystane do wykonania świątecznych wianków. Zajrzałam na blog pani Kaliny, gdzie prezentowała ona swoje wianki bożonarodzeniowe i czekałam co też stanie się z moimi filcaki. A dziś otrzymałam wiadomość od Autorki, że na jej blogu pojawił się pierwszy wianek wielkanocny z nimi!

Zachęcam Was do zajrzenia na blog Taaakie wianki!, bo tam rękami pani Kaliny z tego:



powstało to cudo:

źródło zdjęcia: blog pani Kaliny Taaakie wianki!

A przepięknych wianków jest jeszcze więcej, więc serdecznie zapraszam Was do zajrzenia na blog pani Kaliny! Jej prace ewidentnie świadczą o tym, że do wiosny już baaardzo blisko :)

Udanego wieczoru!

34 komentarze:

  1. urocze, wianek też śliczny ! czuć wiosnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne ozdoby, aż chyba się zainspiruję i coś wymyślę jajkowego również na święta, na wianku pięknie się prezentują też taki bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, już same jajeczka są radośnie wiosenne,a w wiankach dostały taki entourage, że kurczak wielkanocny nie siada ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez cudnie one tam wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne jajeczka i pieknie wygladaja w tym wianuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, że u Ciebie już taka świąteczna atmosfera... :) jajeczka przecudowne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęki mi odpadły!!! cudne (cudo)wianki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jajeczka są rewelacyjne i te kolory napawają już wiosennym optymizmem :) wianek z nimi wygląda obłędnie ... POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, czy można zamówić takie tęczowe i po ile sztuka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pięknie Twoje jajeczka komponują się z całością wianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaczne od zachwytu nad jajeczkami :) zwłaszcza niesamowicie podobaja mi sie te w kropeczki :) i prezejde do tego że wspaniale prezentują sie na wianku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno elementy w postaci jajeczek jak i całe wianki prezentują się niesamowicie wiosennie i energetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne jajka! zainspirowałaś mnie do zrobienia kartek świątecznych! dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisanki piękne, a z tym plecionym cudem to już zupełnie jak z bajki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajuszka jakie śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne, kolory piękne :) Wesoło się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ kolorowo, te filcowe pisanki są niesamowite i co najważniejsze, nie mają szansy się potłuc. Wianek równie piękny - jednym słowem - udana współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleez slicznie wyszly jajeczka :) te kolorki jeej no suuper :) Wianek pieknie sie prezentuje :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne jaja !!! Wianek uroczy i w jakże radosnych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne jaja :D lubię, że tu u Ciebie tak radośnie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudne jajca :) !!!
    od razu człowiek czuje wiosnę przy tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚLiczne jajka,takie kolorowe i wesołe :) a wianek cudny

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna taka kolorowa wiosna i Wielkanoc. =)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na Candy:)
    http://paulamyart.blogspot.com/2013/03/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł! podoba mi się efekt!
    pozdrawiam filcowa babeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  27. C U D O W N E !!! Aż się buziol uśmiecha, gdy się patrzy na te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  28. jajka pasiaste super, po zmacaniu jeszcze lepsze. I króliczki - boskie! Dziękuję ! :D (nie wiem czy to wypada, ale już je mam w doniczkach, a co! ) ;P

    OdpowiedzUsuń