piątek, 1 marca 2013

Piątkowy wieczór...

...godzina 19, odkładam obowiązki na bok, zaparzyłam herbatę w największym kubku jaki mam w domu i zaraz zrobię to, na co nie miałam czasu przez cały tydzień! Ruszam na tour po Waszych blogach i zaglądam na moją czytelniczą listę. A wszystko przy Trójkowej liście :)

Dotarła też do mnie przemiła wiadomość. Ale od początku - w zeszłym tygodniu, w środku remontowego zamieszania, zostałam poproszona o wykonanie wielkanocnych, filcowych ozdób. Kiedy pisanki i kurczaki dotarły do Adresatki, okazało się, że zostaną one wykorzystane do wykonania świątecznych wianków. Zajrzałam na blog pani Kaliny, gdzie prezentowała ona swoje wianki bożonarodzeniowe i czekałam co też stanie się z moimi filcaki. A dziś otrzymałam wiadomość od Autorki, że na jej blogu pojawił się pierwszy wianek wielkanocny z nimi!

Zachęcam Was do zajrzenia na blog Taaakie wianki!, bo tam rękami pani Kaliny z tego:



powstało to cudo:

źródło zdjęcia: blog pani Kaliny Taaakie wianki!

A przepięknych wianków jest jeszcze więcej, więc serdecznie zapraszam Was do zajrzenia na blog pani Kaliny! Jej prace ewidentnie świadczą o tym, że do wiosny już baaardzo blisko :)

Udanego wieczoru!

33 komentarze:

  1. urocze, wianek też śliczny ! czuć wiosnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne ozdoby, aż chyba się zainspiruję i coś wymyślę jajkowego również na święta, na wianku pięknie się prezentują też taki bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, już same jajeczka są radośnie wiosenne,a w wiankach dostały taki entourage, że kurczak wielkanocny nie siada ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez cudnie one tam wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne jajeczka i pieknie wygladaja w tym wianuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, że u Ciebie już taka świąteczna atmosfera... :) jajeczka przecudowne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęki mi odpadły!!! cudne (cudo)wianki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jajeczka są rewelacyjne i te kolory napawają już wiosennym optymizmem :) wianek z nimi wygląda obłędnie ... POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, czy można zamówić takie tęczowe i po ile sztuka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pięknie Twoje jajeczka komponują się z całością wianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaczne od zachwytu nad jajeczkami :) zwłaszcza niesamowicie podobaja mi sie te w kropeczki :) i prezejde do tego że wspaniale prezentują sie na wianku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno elementy w postaci jajeczek jak i całe wianki prezentują się niesamowicie wiosennie i energetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne jajka! zainspirowałaś mnie do zrobienia kartek świątecznych! dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisanki piękne, a z tym plecionym cudem to już zupełnie jak z bajki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajuszka jakie śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne, kolory piękne :) Wesoło się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ kolorowo, te filcowe pisanki są niesamowite i co najważniejsze, nie mają szansy się potłuc. Wianek równie piękny - jednym słowem - udana współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleez slicznie wyszly jajeczka :) te kolorki jeej no suuper :) Wianek pieknie sie prezentuje :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne jaja !!! Wianek uroczy i w jakże radosnych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne jaja :D lubię, że tu u Ciebie tak radośnie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudne jajca :) !!!
    od razu człowiek czuje wiosnę przy tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚLiczne jajka,takie kolorowe i wesołe :) a wianek cudny

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna taka kolorowa wiosna i Wielkanoc. =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam na Candy:)
    http://paulamyart.blogspot.com/2013/03/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł! podoba mi się efekt!
    pozdrawiam filcowa babeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  26. C U D O W N E !!! Aż się buziol uśmiecha, gdy się patrzy na te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  27. jajka pasiaste super, po zmacaniu jeszcze lepsze. I króliczki - boskie! Dziękuję ! :D (nie wiem czy to wypada, ale już je mam w doniczkach, a co! ) ;P

    OdpowiedzUsuń