poniedziałek, 3 czerwca 2013

Poniedziałek czas zacząć!

Najlepiej od samego rana, z jakimiś żywymi kolorami. Myślę, że żółty będzie odpowiedni. A w połączeniu z zawsze i wszędzie pasującą szarością, nadaje się także do prostej, ślubnej kartki.

kwiatki pochodzą z bukietu od Aśko, ramka od Moniki-Veny7


P.S. Doszły do mnie informacje, że pomyliłam się co do czytnika Google - już teraz zapraszam w środę na sprostowanie, myślę, że wiadomości są optymistyczne. Część informacji okazała się prawdziwa, ale te najbardziej dla Was ważne chyba jednak nie. Dlatego też cieszę się, że się myliłam, a Wy mam nadzieję nie będziecie mi miały tego za złe :)

18 komentarzy:

  1. fajna ta kartka - takie energetyzujące kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, żółta jak słoneczko, którego straaaaasznie brakuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. te kolory to balsam dla oczu w dzisiajeszą pogode :) bardzo adna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nadążam, ze strachu przetransportowałam wszystkie blogi na bloglovin... a kartka bardzo energetyczna. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się zastawienie kolorów w takiej kartce ślubnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!!
    miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna :) bardzo energetyczna :) w sam raz na tą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześwietna kartelucha! :))
    czy sznurek i klapka to atrapa i kartka otwiera się tradycyjnie "całą sobą", czy faktycznie po odwiązaniu podnosi się klapka i kartka otwiera się jak koperta? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klapka się podnosijak w kopercie, ale dolna część idzie na dół i kartka otwiera się całkiem :)

      Usuń
  9. Kolejna zwyczajna-niezwyczajna kartka ślubna w Twoim wykonaniu :) Czekam na następne :) Oraz na kolejne prawdziwe i mniej prawdziwe doniesienia o czytniku google ;p
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo weoła i słoneczna, akurat na taką dzisiejszą mokrą i barową pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna karteczka :):) Baardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna, mnóstwo optymizmu ma w sobie. :-))

    OdpowiedzUsuń