wtorek, 12 listopada 2013

Eksperymentów z kwiatkiem ciąg dalszy

Ten kwiatek - w przeciwieństwie do innych - ma łodyżkę. Co więcej, łodyżka wygina się, bo ma w środku drucik. Jak widzicie na jednym ze zdjęć, egzemplarz nieduży, ale z łatwością można zamienić go w broszkę, bo łepek jest na tyle duży, by zmieścić z tyłu zapięcie.





Chciałabym przy okazji - przyznaję, że z dużą nieśmiałością - zaprosić Was do mojego nowo otwartego sklepiku w portalu DaWanda. Uruchomiłam go wczoraj, przede wszystkim dlatego, że ilość wytworzonych przeze mnie i nagromadzonych filcaków zaczyna mnie przytłaczać :) Może nie zajmują wiele miejsca, ale ostatnio musiałam przenieść je do większego pudełka. Powoli będę je więc dodawała na DaWandzie. Z tej okazji z pewnością przygotuję jakąś zabawę, w której jeszcze przed świętami ktoś otrzyma ode mnie prezent. Bądźcie czujni!

Broszka jest więc dostępna na DaWandzie.

Z okazji otwarcia na potrzeby DaWandy musiałam przygotować też nowy baner, w odpowiednim rozmiarze. Ten blogowy niestety się nie nadawał. Nowy jest zdecydowanie skromniejszy, ale za to jakiś bardziej wyraźny. Zajrzyjcie proszę >>tutaj<< i dajcie znać, jak Wam się podoba..? Może powinnam zmienić ten blogowy, swoje już odsłużył... A może lepiej zostawić?

26 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji otwarcia swojego sklepiku!!!
    Chyba każdego po pewnym czasie ,,przytłacza,, jago twórczość i miejsca w domu coraz mniej :)

    Banerek blogowy jest bardzo charakterystyczny a ten sklepowy podobny do blogowego, ja bym go nie zmieniała :) ale to Twoja decyzja :)

    Kwiatuszek uroczy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Róża jest cudowna i wygląda naprawdę przepięknie. ;)) Banerek na DaWandzie jest również genialny, mimo że skromniejszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sklepik, powodzenia !!! A ja dziś u mnie piszę o innej możliwości sprzedaży, słyszałaś o ezebee??

    OdpowiedzUsuń
  4. róża prześliczna, co do banerków to oba mi się podobają, może skusisz się na moją wymiankę? Kartka na Boże Narodzenie? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna różyczka z przyjemnością przypięłabym taką brochę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kwiatuszek! A banner na sklepie jest rewelacyjny
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kwiatuszek! Też chcę w końcu się zebrać i założyć sklepik, ale na razie inne obowiązki mnie odciągają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. I różyczka i banerek są śliczne :) Powodzenia Ci życzę na "nowych włościach". A różyczka naprawdę jak żywa, a ja różyczki uwielbiam, więc tę również :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jaka śliczna ta różyczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczka aż mi tu pachnie, naprawdę jest świetna! Nowy baner jak najbardziej na tak! Zawiera różnorodne prace a to przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  11. różyczka jak żywa- no i trzymam kciuki♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta różyczka podoba mi się najbardziej spośród wszystkich Twoich kwiatów! Jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta różyczka! Jak żywa, prawie czuć jej zapach :)
    Powodzenia w sprzedaży, banerek chyba wole ten sklepikowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatuszek sliczny a co do banerka to ten w sklepiku bardziej mi sie podoba^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatek piękny ! Życzę powodzenia w sprzedaży Twoich cudeniek.Mnie też banerek sklepowy bardziej przypadł do gustu.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny ten mini kawiatuszek :) gratuluję pierwszych kroków w świecie biznesu :) wg mnie baner sklepowy jest ładniejszy, śmiało zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A to Ci kwiatek :D Baaaaaardzo ładny :)
    Gratuluję sklepu!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny, z tą łodyżką wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń