środa, 29 stycznia 2014

Środowe myki: przyprawy


Tajemniczo brzmi?  No cóż, w torebkach z przyprawami mogą kryć się prawdziwe nieodkryte lądy :) Dla tych co dopiero zaczynają oraz dla tych, którzy gotują z zamkniętymi oczami, taki prezent w postaci przypraw to chyba dobry pomysł. Jeszcze lepiej, kiedy dodamy ładną etykietę czy opakowanie. U mnie wyglądało to tak:


Mam słabość do tektury. Zarówno do tej z Foxa (jest gruba i mięsista), jak i do tyłów od bloków :)


Projekt nie jest skomplikowany, sztućce to czcionka o nazwie DJ Kitchen (o tego typu czcionkach czyli dingbatach pisałam >>tutaj<<) .


Co więcej, niektóre z tych przypraw można przecież uprawiać na parapecie. To prawie jak "własnoręcznie" zrobiony prezent :)


Zapraszam na pozostałe posty z cyklu:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjXYGyZQSHknaRK2ZyyGJIUx4XO3bI5ey7pmbPy6WBXsWdpD-IPvDEQUM5ELY8EJ2z6FFs2P-SBEw_uH224nkK3gKrgA4xq1cvZSIvbujibCsZdynUfa_FjO_HOIGT3LMUMcJUuNgBqC44/s150/srodowe%2520myki.JPG

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł:) No i wykonanie super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. profesjonalnie to wygląda :) nie przebajerzone, lubię takie projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, można też taką tekturkę przykleić do słoiczka i mieć na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  4. łiiii, myślałam, że takie śliczne to ściągnę i wydrukuję a Ty mi każesz samej robić, buuu... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio w ten sposób pierniczki na święta pakowalam:)
    Bardzo fajna ta czcionka, wykorzystam ja następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu wyglądają pieknie :) Bardzo fajny myk - dzięki wielkie :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają super profesjonalnie :) uwielbiam twoje środy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie! :D Takim prezentem to bym nie pogardziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! bardzo lubią przyprawy choć nie koniecznie koachm kucharzenie ;p włąsnie szykuję się do porobienia jakichś fajnych słoiczków z etykietkmi na mój mały zapas

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) Ja bym ich chyba nie otworzyła, żeby czasem nie zniszczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ah ah! właśnie wyobraziłam sobie w mojej przyszłej sielskiej kuchni takie etykietki na słoiczkach z przyprawami.. ! śliczne są!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł na prezent ;) tak zapakowane przyprawy wyglądaja naprawdę elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asia, Asia a czy możesz się dowiedzieć czy nasze blogi nie powinny mieć czasem zapisu o ciasteczkach ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł! Dzięki Asiu, ja z całą pewnością skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne! A ja zapraszam na skromne candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń
  16. O jak ja marzę o zorganizowanej pełnej etykiet i słoików z napisami kuchni... póki co jeden ... chaos;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie mi się podobają te etykietki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentują:) Ja też lubię tekturę, zwłaszcza gdy pracuję z dziećmi w szkole uczę je, ze to cenny materiał do robótkowania. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne!!! A jakie proste :-)
    Musze wyprobować, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń