piątek, 28 sierpnia 2015

Inspiracja: rozety

Zapraszam Was na wyzwanie "Zainspiruj się!" w Art Piaskownicy. Ela, nasza świeżynka (to jej debiut na blogu), wymyśliła dla nas ciekawe zadanie - mamy zainspirować się rozetą z katedry Notre-Dame i użyć rozetowego motywu w naszej pracy. Załoga Piaskownicy zadanie wykonała, ja również!

Moja praca jest baardzo trójwymiarowa, co widać po poniższym zdjęciu:


Mam nadzieję, że tworząc swoją pracę (w dowolnej technice!), będziecie mieli tyle frajdy co ja przy tworzeniu mojej! Zajrzyjcie koniecznie:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/08/zainspiruj-sie-rozeta-z-katedry-notre.html

3 komentarze:

  1. Świeżynka Ci dziękuje, za te miłe powitanie i słowa....
    Będę się uczyć od najlepszych jak robić takie cuda i inne rzeczy w Scrapbookingu, bo dla mnie to nowości

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Asia, Ty nie próżnowałaś w wakacje :-) Właśnie nadrabiam wakacyjne zaległości i przeglądam Twoje rękoczynki :-)

    OdpowiedzUsuń