poniedziałek, 7 września 2015

IKEA 2016 - komu katalog?

Uwaga!
Niespodziewane okoliczności sprawiły, że jestem posiadaczką nie jednego, a dwóch świeżutkich katalogów IKEA. Nastąpił historyczny moment na który czekałam - bez mała - 15 lat. Miesiąc temu IKEA po wielu, wielu latach zapowiedzi, otworzyła swój sklep w Bydgoszczy. W końcu! Oznacza to, że do najbliższego sklepu tej sieci nie mam już 157, a 37 kilometrów!
Jupi!

Co prawda na razie boję się tłumów i na pierwszą wycieczkę się nie wybrałam, ale... nowy katalog mnie usatysfakcjonował i troszkę przebieram już nogami.

Jeśli nie jesteście w tak szczęśliwej sytuacji jak ja i macie ochotę przygarnąć katalog, zostawcie komentarz pod tym postem. Tym samym powtarzam akcję sprzed 3 lat (!). Podobnie jak wtedy musicie być gotowe na przyjęcie katalogu z niewielkimi plamkami na okładce, ale uwierzcie mi - szedł do mnie okrężną drogą, a niczego mu to nie ujmuje!

Zasada zabawy jest jedna - osobę chętną na katalog proszę o pozostawienie pod tym postem komentarza z nazwą miejscowości do której katalog ma zostać wysłany (tylko na terenie Polski). Czas - do soboty 12 września włącznie, w poniedziałek katalog powędruje do wybranej osoby.


13 komentarzy:

  1. Co roku zazdroszczę tym, którzy już go mają i zastanawiam się skąd ;)
    Jawiszowice, Asiu, adres już masz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, to ja nawet nie wiedziałam, że katalog IKEI jest tak deficytowym towarem. Mam. Ale jakoś szału nie widzę. Od czasu do czasu zerkam w poszukiwaniu inspiracji, ale to może wynikać z tego że mam nasycenie katalogiem a nie brak dostępu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam ten katalog i nie myslalam o tym, ze to taka super rzecz:D

      Usuń
    2. Dziewczyny, kto lubi ich produkty, ma sklep blisko i katalog do niego dociera, nie zna tego bólu :)

      Usuń
  3. Ja z Kielc mam troszkę km do najbliższej IKEI, ale średnio co 3-4 mc jestem zazwyczaj w Krakowie na zakupach:) i jeśli z rodzinką jedziemy gdzieś daleko , przez miasto gdzie jest IKEA to zawsze muszę o nią "zahaczyć" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W nowym katalogu IKEI zachwyciła mnie najbardziej tkanina z kwiatami (strona 284 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa jestem tych tkanin "na żywo" - w poprzednich sezonach przeżywałam same zawody związane z nowymi wzorami... Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej :)

      Usuń
  5. Gryfino - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielonka - maleńka miejscowość :-) Poczta Węgliniec - to jest Dolny Śląsk koło Zgorzelca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam rano wybrać się na pierwszą wycieczkę (w sklepie prawie są pustki). Widzę, że mieszkasz gdzieś niedaleko mnie. Ja mam do Ikei w Bydgoszczy 15 km.

    OdpowiedzUsuń