wtorek, 15 września 2015

Z letnim wiankiem

Od dawna miałam ochotę na kartkę z wiankiem. Zdarzyła się idealna okazja - sierpniowy ślub, letnia pora... Powstała prosta kartka z odpowiednią ilością miejsca w środku, żeby pomieścić podpisy całej pracowniczej ekipy. Plus obowiązkowa koperta z dopasowanym wzorem.

Wianek pochodzi ze strony Freepik


Jak Wam się podoba? Wolicie proste, graficzne kartki czy takie z mnóstwem dodatków i warstw?

***

Katalog IKEA powędruje do Aśko. Sklep tak blisko, a jednak tak daleko... że katalog nie dociera. Kto czuje się nieusatysfakcjonowany niech pędzi do Ani z bloga ChwiloTrwaj. Upolowała aż trzy sztuki i chce się z Wami podzielić!

11 komentarzy:

  1. jupiii,dziękuję;))) ale się naoglądam przed wizytą w Ikei!
    a kartka cudowna, uwielbiam styl Twoich kartek, tym bardziej że sama takich nie potrafię zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Ja lubię właśnie takie proste graficznie, bez udziwnień i wystających kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :) Bardzo podobają mi się takie proste, graficzne kartki i wydają się proste, ale wcale takie nie są. Trzeba mieć talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :) Mnie się podobają i takie i takie :) ale bez przesady w nich :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie super. Wolę minimalizm osobiście, choć i sama się czasem łamię czy nie powinnam czegoś dorzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo. Ciężko powiedzieć, które kartki lepsze, czasem takie minimalistyczne są piękne, a czasem "nadziabane" - wszystko zależy od wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ niesamowita!! Przecudna! :)
    Uwielbiam proste, graficzne kartki, ale sama takich nie potrafię robić ;).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Teoretycznie wolę te bardziej puchate, ale Twoja jest taka ładna, że muszę zrewidować swoje poglądy :) Świetnie się prezentuje nawet bez miliona warstw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, choć zupełnie inny styl niż moje. :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam proste kartki :) Ta jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam proste kartki :) Możesz zajrzeć tutaj http://vectorpicfree.com/

    OdpowiedzUsuń