sobota, 10 marca 2012

Korale dla Katki i kartki

Katka jest już właściwie stałą klientką :) Na jej zamówienie powstały filcowe korale złożone ze sporych kulek w szarościach i melanżu czerwieni z (prawie) czarnym. Kolejna okazja, by powtórzyć, że szary pasuje do wszystkiego! :)


Przy okazji warto zajrzeć do Kasi, bo do końca marca trwa u niej wspaniałe candy, w którym do wylosowania piękne, kartkowe dodatki!

Do świąt zostało jeszcze trochę czasu, ale w ostatnim tygodniu zrobiłam pierwsze kartki wielkanocne. Pomyślałam, że choć sama kartek wysyłać chyba nie będę, to zrobię kilka dla Mamy, która na pewno to zrobi. Niestety... Mama zobaczyła kartki i stwierdziła, że za bardzo jej się podobają i woli zostawić je sobie jako ozdobę, niż puszczać je w świat... Ehhh, mówiłam już kiedyś, że aprobata ze strony mojej Rodzicielki bywa bezwarunkowa... I bardzo bezkrytyczna jak widzę :)

Pierwsza kartka nadaje się na wyzwanie w Digi Scrap (choć nie wiem, czy nie trzeba obowiązkowo użyć jakiegoś stempelka) - wykonać trzeba kartkę bez użycia scrapowych papierów. Czy nadają się w ogóle do pokazania, tego nie wiem :)

Prawie całość to recykling, oprócz wycinanki i esów-floresów na środku - to część wygranego kiedyś candy u Wiśni.
Jajeczka - część wygranej u Andape.

Napisy odręczne, bo jakoś ostatnio nie mam cierpliwości drukować milion razy, żeby trafić w odpowiednie miejsce, a z tym zawsze tyle ceregieli.

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odręczny napis, śliczne kartki i korale piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, nie ukrywam, że jestem wielką fanką Twojej filcowej twórczości :) A karteczki śliczne, szczególnie ta pierwsza z wycinanką (łowicką?), jest bardzo radosna i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w wyzwaniu, nie trzeba używać stempelka ;))

    piękne odręczne napisy tylko dodają uroku Twoim kartkom:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to jest odręczne, to po co męczyć się z drukarką? Śliczne!

    A poza tym to moje gratulacje, wygrałaś u mnie komplet biżuterii, wybierz sobie wzór jaki zechcesz:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko śliczne! ale napisy obłędne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty w ogóle nie powinnaś drukować napisów, gdy tak cudownie piszesz ręką :)

    boskie kartki, szczególnie ta żółta jest mega

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne kartki ze slicznymi napisami:) moje odreczne niebylyby tak sliczne:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaa! są KAPITALNE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe :), a odręczne napisy dodatkow dodają im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  10. korale jak zwykle bomba i jak zwykle zgadzam się co do tego szarego :) kartki super! masz śliczne pismo, nie potrzebna Ci drukarka bo ręcznie robisz to lepiej :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. W życiu nie powiedziałabym, że te napisy są odręczne!! Dla mnie bomba, też bym chciała tak perfekcyjnie je robić! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń