poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Lawendowa kartka z krową, koniem i motorem

Chwilowo odchodzę od tematyki wyzwaniowej i pokazuję coś, co wprowadziło mnie w lekkie zdziwienie - bo krótko po opublikowaniu nietypowej kartki ślubnej, Ania prowadząca bloga Dziergam Sobie zamówiła u mnie równie chaotyczną, nieuporządkowaną i walącą wprost po oczach - chociaż oczywiście efekt ten był wypracowany i uzyskany z rozmysłem :) Nie wiem czy pamiętacie, ale z Anią połączyła mnie bardzo wełniana wymiana :)

Myślę, że kartkę mogę już pokazać, bo ślub się odbył, a Ania nie pogniewa się, jeśli zdradzę, że dotyczące jej wytyczne były następujące: motyw lawendowy jako uzupełnienie koloru przewodniego ślubu, panna młoda jeździ konno, pan młody na motorze, oboje pracują w firmie, która wytwarza akcesoria dla krów. Kartka miała być nieco żartobliwa, ale powiedzcie same, że już ten opis (część o krowach :) jest zabawny!



Po namyśle uznaję, że kartka wpisuje się świetnie w ogłoszone przeze mnie wyzwanie! Oprócz papierów ILS i taśmy z Sody, użyłam kalki technicznej, jeszcze z czasów studiów, lawendowego zdjęcia, zachomikowanego lata temu (a jednak się przydało!), a chorągiewki wycięłam z kolorowych stron katalogu z farbami (pozostałość po ostatnim malowaniu). Czy jest jeszcze ktoś, kto uważa, że chomikowanie jest przesadą? :)

Udanego tygodnia i mnóstwa inspirujących pomysłów na najbliższe dni!

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i na pewno oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale odjechana! genialnie połączyłaś wszystkie wytyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ! taka szalona ! :D Jak za 20 lat będę brała ślub , to zamówię sobie u Ciebie kartkę xD
    Co do wyzwania nie mogę się za to zabrać ,żeby władować tam zdjęcia , nie wiem czy się wyrobię :/
    No ale karteczka na prawdę jest superaśna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka, taka nie typowa :D Ok ok już nie postarzam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, uważam, że miałaś mega wyzwanie. Poradziłaś sobie fantastycznie. Kartka bardzo oryginalna, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo odważna kartka, zdolne masz rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ oczywiście,że chomikowanie to bardzo pozytywna cecha!Ile razy coś wyrzucę,zaraz tego żałuję:)
    Kartka mega dowcipna,zupełnie inna od napuszonych i bardzo poważnych.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chomikowanie z głową ma sens - u mnie wszystko jest poukładane w równe stosy albo w pudłach, ale matka mojej znajomej to juz przesadza - nie pozwoliła wyrzucić ciążowych sukienek swojej matki i innych jej ciuchów...

    Kartka jest genialna, ja kompletnie nie mam zmysłu do kartek

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczka już trafiła do adresatów, jestem pewna, że nie zostanie niezauważona! :)
    i nie zdziw się, jak jeszcze coś u Ciebie zamówię! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka :) chaos ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. ale poszalałaś, wypas!

    ja też chomikuję, ale potem nie pamiętam co mam niestety. czasem zrobię jakąś pracę, a zaraz potem się okazuje, że miałam do niej idealny dodatek, którego nie użyłam. nie umiem tych chomików przechowywać

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka absolutnie odjazdowa!
    Zabawa fajna, to nie ma co się zastanawiać tylko reklamować;) Bardzo żałuję, że mnie ominęła, ale za to przypomniałam sobie o czekających od kilku lat na oprawę amonitach, więc chyba w końcu się doczekają. nie odrazu, wszystko w swoim czasie, ale pomysł się lęgnie;))
    Dzięki za gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna kartka , ja właśnie obmyślam dla motocrossowca

    OdpowiedzUsuń