niedziela, 16 października 2011

Moja pierwsza kartka

zrobiona z użyciem czegoś innego niż kolorowego bloku. Co nie znaczy, że bloku technicznego w niej nie ma :) Jest, i nie do końca pasuje, ale miałam taką potrzebę zrobienia kartki, że usiadłam wczoraj o 22 i musiałam ją skończyć.

W czwartek dostałam przesyłkę od Ewy, z której pochodzą fioletowe kwiatki (Ewciu, wybacz, zdekapitowałam je!) i wstążeczka. Natomiast w piątek przyszły do mnie papiery zamówione w ILS. Jupiii! Śliczne :) Moje pierwsze skrapowe papiery! Wycinanka (tak to się nazywa?) to fragment wygranego candy u Wiśni. Jak widzicie, totalnie składkowa kartka. Wyciągnęłam maszynę do szycia, pisaki, dziurkacze... Mój ekwipunek nie jest jeszcze zbyt rozbudowany, ale chyba się wciągnę :)

Kartkę zrobiłam z myślą o Babci, która we wtorek obchodzi urodziny. Mam nadzieję, że się jej spodoba :)




Teraz czekam na krytyczne uwagi i porady od bardziej doświadczonych kartkomaniaczek. Walcie prosto z mostu :)

Udanej niedzieli!

P.S. Zgodnie z sugestią Modraczka, kartka bierze udział w jej wyzwaniu kolorystycznym:


14 komentarzy:

  1. I like!!!!!as I understood this is for grandma)lovely!

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) mojej babci by się spodobała na pewno!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W prawdzie nie jestem w wieku Twojej Babci, ale im jestem starsza, tym bardziej cenię ręczną robotę;) Ja w każdym razie bym się ucieszyła;) W kwestii uwag i rad nie mam nic do powiedzenia, bo moje doświadczenie ogranicza się do pomocy mojej siedmioletniej córce, gdy ona chce zrobić jakąś kartkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie wyszła!
    Bardzo udany debiut!
    I bardzo proszę szybciutko zgłosić ją do mojego aktualnego wyzwania, bo pasuje idealnie :)))!

    OdpowiedzUsuń
  5. No ze mnie żaden znawca kartek więc porad nie udzielę...za to powiem, że mi sie bardzo podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ja Ci mam wybaczać?? Że fajową kartkę stworzylaś i że mam w tym swój skromny procencik? No proszę Cię - po to masz przydaśki, by z nich korzystać! A kartka mi się podoba. I już :)
    Buziole ogromniole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna karteczka!
    Babcia na pewno będzie zachwycona :)
    Super wyszedł Ci napis, odręczny, tak?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Baboooo, mało Ci,że szyjesz takie cudowności, to jeszcze w kartkowaniu będziesz nam robić konkurencję?! :D:D:D
    kartka piękna! ja lubię,gdy na bazę przyklejony jest nieco mniejszy papier i potem ozdoby, ale tu akurat jednokolorowa baza pasi idealnie,a mogłaś ją też przeszyć dookoła :))) ach przeszycia- marzenie moje....

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooooo, współczuję! Bo to choroba jest, jak sie już pierszą paczkę odebrało to się na niej nie poprzestanie ;)
    Szykuj kasę na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna jest :) Zobaczysz jaki usmiech wywola to bedziesz pewna, ze kartka Ci sie udala :) Ja tylko za Asko powtorze, ze baze tez moglas tak fajnie przeszyc dookola, ale to niekonieczne jest, tak tez sliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no proszę, proszę :) pełen czad. i strasznie podoba mi się odręczny napis :) z tym mam zawsze największy problem

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo.. i mamy kolejną scraperkę!!!! Kochana, karteczka wyszła naprawdę super! Zazdroszczę CI nawet tych przeszyć, bo ja się na nie bardzo czaję, ale maszyny nadal brak... NO i to odręczne Sto lat... ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ta kartka :) I ja się niedługo będę zmagać z tą materią, powzięłam sobie wykonanie kartki dla swojego narzeczona na 30 urodziny, więc chyba zostaniesz moją inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń